Garantija

Garantija suteikiama:

  • Visiems atnaujintiems kompiuteriams suteikiama 14 dienų garantija.
  • Visiems naudotiems mobiliesiems telefonams suteikiama 14 dienų garantija.
  • Naudotiems kompiuterių bei mobiliųjų telefonų komponentams 14 dienų garantija suteikiama tik mums remontuojant įrenginį, kitu atveju garantija nesuteikiama.

Garantija nesuteikiama:

  • Visoms kitoms prekėms.
  • Programinei įrangai.
  • Naudotų įrenginių komplektuojamiems priedams (įkrovikliams, įkrovimo laidams, adapteriams, atminties kortelėms ir pan.).
  • Baterijoms (išskyrus naujoms, kurioms galioja gamintojo nustatyta garantija).

Ką daryti jei sugedo kompiuteris ar mobilusis telefonas, kuriam visdar galioja garantija?

Tiesiog susisiekite su mumis per kontaktinę formą ar kitais kontaktais esančiais ČIA. Nupasakokite, kas nutiko, ir rasime tinkamą sprendimo būdą.

Kaip vyksta garantinis aptarnavimas

Pabendravę el.paštu, telefonu ar kitu patogiu būdu išsiaiškiname apytikslią problemą. Jei problemai taikomas garantinis aptarnavimas, siunčiate įrenginį mums ir mes jį tvarkome prieš tai pranešdami preliminarų remonto laiką. Primename, kad sugedus programinei įrangai o ne pačiam kompiuteriui garantija netaikoma, tačiau 1 kartą per garantinį laikotarpį, jei tai įmanoma, nemokamai galime prisijungti prie jūsų kompiuterio ir bandyti sutvarkyti programinę įrangą. Jei dėl kažkokių priežasčių įrenginys būtų fiziškai nesutvarkomas, arba tvarkymas būtų brangesnis nei pats daiktas - grąžiname už jį sumokėtus pinigus arba suteikiame kreditą apsipirkimui mūsų parduotuvėje. Siuntimą garantiniam aptarnavimui organizuoja pats pirkėjas, o siuntimas atgal po granatinio aptarnavimo paštomatu nemokamas.

Kada galima atgauti pinigus už įsigyta prekę

Pinigai grąžinami tik už sugedusius įrenginius, kuriems galioja garantija ir kurių neįmanoma sutaisyti arba taisymas kainuoja brangiau nei pats įrenginys. Visais kitai atvejais pinigai negrąžinami.

Kada netaikomas garantinis aptarnavimas

Garantinis aptvarnavimas netaikomas jei:

  • Įrenginys buvo fiziškai pažeistas (daugiau nei buvo pardavimo metu)
  • Įrenginys buvo ardytas
  • Įrenginio dalys buvo keistos kitomis
  • Matomi drėgmės pažeidimai
  • Pažeistas įkrovimo lizdas
  • Matoma padaryta tyčinė žala įrenginiui

Tokiu atveju garantija nutraukiama ir galimas, bet neprivalomas, tik mokamas remontas arba įrenginio nupirkimas iš jūsų (mokama supirkimo kaina). Nesutarus, įrenginys paštomatu grąžinamas pirkėjui mūsų sąskaita.